NOUS PRODUCTES
Arriba un nou model Alcatel amb quatre càmeres per uns 150 euros
L'equip afegeix intel·ligència artificial per aconseguir millors fotos i treballa amb una potent bateria de 5.000 mAh

alcatel
La companyia TCL Communication anuncia l’Alcatel model 3X 4CAM, un smartphone amb un sistema de quatre càmeres dotades d’intel·ligència artificial (IA), una pantalla immersiva de 6,52 polzades i una potent bateria de 5.000 mAh.
Un dels valors d’aquest dispositiu són les seves quatre càmeres posteriors, en especial la principal, alimentada per IA i amb una resolució de 16 MP, cosa que permet una bona nitidesa de les captures. Els seus grans píxels de 1,12 μm permeten òptimes fotos en condicions de foscor. Acompanyen la principal un objectiu macro de 2 MP per a primers plans, una càmera de 2 MP de profunditat per al bokeh artístic i un objectiu supergran angular de 5 MP per capturar paisatges o interiors amplis. La lent frontal és de 8 MP.
La capacitat en la captura d’imatges del model es millora amb la tecnologia d’intel·ligència artificial, que permet la detecció intel·ligent d’escenes amb un ajustament automàtic dels paràmetres de la càmera. Aquest telèfon pot identificar fins a 22 escenes diferents.
Pantalla
Dissenyat amb una pantalla de 6,52 polzades 20:9 HD+ i un petit ‘notch’ en V, l’Alcatel 3X té una proporció de pantalla a cos superior al 89%. El disseny de brillantor mineral presenta un perfil corb 2,5 D a les dues cares i l’acabat en vidre.
Rendiment i autonomia
La bateria és de 5.000 mAh i cal destacar que el model principal ve amb càrrega inversa OTG4, per transferir energia a altres equips.
Notícies relacionadesAlimentada per un processador Octa-Core de baix consum i una memòria ROM de 64 GB i 4 GB de RAM o 128 GB ROM i 6 GB de RAM, ofereix un ús fluït per a qualsevol tipus de tasca.
Preu
L’Alcatel 3X té un preu de 149 euros per a la variant de 64 GB + 4 GB i 199 euros per a la variant de 128 + 6 GB. Està disponible en negre i verd.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Festivals Cancel·lat el concert de Fito Páez que havia d'inaugurar el festival de Cap Roig
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Directius Mor l’exdirector de Port Aventura i Riu Hotels, l’empresari mallorquí Lluís Rullan Colom
- Mor Michael Madsen, actor de 'Kill Bill' i 'Reservoir Dogs', als 67 anys
- Ocupacions d'estiu De provador de platges a tastador de gelats: les ocupacions més singulars de la temporada d'estiu
- Incidències Un transformador que fon fusibles deixa més d’una setmana sense llum unes 160 llars i comerços de Barcelona
- Trama Koldo Ministres amb seient a Ferraz donen per fet una «reestructuració» en el PSOE «no només limitada a Organització»