AVUI A LA VENDA
El nou moto e6 Plus, de Motorola, ja està disponible al nostre mercat
El dispositiu s'ha posat a la venda a un preu de 139 euros per a la versió de 32GB i de 159 euros per a la versió de 64GB

motorola
La firma Motorola ha anunciat la disponibilitat del seu nou model moto e6 Plus, que es caracteritza per incorporar una càmera professional dual que permet capturar imatges amb una bastanta qualitat, a un preu mínim de 139 euros.
El terminal presenta una càmera frontal de 8 MP i una pantalla immersiva Max Vision HD+ de 6,1”(19.5: 9), dissenyada perquè sigui còmoda a l’agafar-lo. Presenta dues opcions de desbloqueig: empremta digital i identificador facial, i un processador octa-core que respon ràpidament als requeriments de l’usuari.
Aquestes característiques es tradueixen en un preu molt ajustat ja que està disponible a partir d’avui amb un preu de venda recomanat de 139€ per a la versió de 32GB i de 159€ per a la versió de 64GB.
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- Junta de portaveus El Parlament ajorna per segona vegada que Illa comparegui per la corrupció en el PSOE
- Salut i benestar José Abellán, cardiòleg: "Crec que ens estem equivocant en donar-li massa importància a l'exercici de força"
- Accions legals Tovalloletes humides: la gran plaga ecològica que surt de les llars
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població