OBERTURA DIA 20 DE JUNY
Apple anuncia la reobertura de la seva botiga al passeig de Gràcia de Barcelona
Una de les primeres activitats serà un nou taller per als aficionats a la música, en el qual es durà a terme un 'remix' de Madonna amb una cançó original enviada per l'artista

apple-barcelona
Apple ha anunciat que reobre la seva botiga del passeig de Gràcia de Barcelona el pròxim dia 20 de juny a les 5 de la tarda. L’establiment ha estat tancat durant uns mesos a causa de les obres de redisseny del seu interior, amb l’objectiu, segons fonts de la mateixa Apple d’“accentuar la seva característica de punt de trobada per inspirar i experimentar”.
Per celebrar la reobertura hi haurà una sessió-xerrada Today at Apple exclusiva, oberta a preguntes, en la qual el director de la Fundació Joan Miró, Marko Daniel, parlarà de la importància de la tecnologia en el món de l’art i de com la Fundació Joan Miró inspira i recolza els creadors.
Tecnologia per a la creativitat
Prenent com a inspiració els mosaics de trencadís de Gaudí, que donen una personalitat única al passeig de Gràcia, Apple ha creat obres d’art a mida que simbolitzen diferents aspectes dels seus productes i que apareixen als finestrals de la botiga per celebrar la seva reobertura.
Apple convida els barcelonins a tornar a la botiga per emprendre un nou camí cap a la creativitat: Cada dia, a partir del 20 de juny, serà possible disfrutar de programes i tallers, incloent-hi sessions en col·laboració amb la Fundació Joan Miró.
'Remix' de Madonna
Després de l’obertura, el dia 24 de juny s’estrena un nou taller gratuït per als aficionats a la música: Estudi de Música: Fes un ‘remix' de Madonna.
Els participants descobriran com es crea una cançó d’èxit de grans artistes presents a la plataforma Apple Music. En aquesta sessió es treballarà a l’Apple Store amb una cançó original que ha enviat la mateixa artista. Els participants desconstruiran la cançó Crave de Madonna, coneixeran en què es va inspirar i la versionaran amb GarageBand i l’iPhone.
'Today at Apple'
Notícies relacionadesToday at Apple dona nom a la col·lecció de programes d’activitats que s’imparteixen a les Apple Store i que inclouen sessions dedicades a la fotografia, el vídeo, la música, la programació, la creaciód’apps, l’art i el disseny, entre d’altres.
Les sessions són gratuïtes i tenen per objectiu inspirar la creativitat, activar el desig d’aprendre i estimular la connexió amb altres persones que comparteixen l’experiència.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Trobada Bétera s’alia amb Badalona per plantar cara a l’ocupació
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- UN INFORME DE L’UCO El mapa de la corrupció: les 18 adjudicacions on van mediar Ábalos, Koldo i Santos Cerdán
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- EL MERCAT BLAUGRANA De Víctor a Joan; de l’Hospitalet a Sallent
- Gran mostra de música i cultura digital Nathy Peluso fa vibrar el Sónar amb un enèrgic directe
- CRÍTICA Billie Eilish regna de valent i amb intimitat
- Consell Nacional Junts es vol "aprofitar" de la debilitat del PSOE