Marfeel converteix una pàgina web en una experiència tàctil

L'empresa catalana ha aconseguit captar 1,6 milions d'euros de capital estranger

Marfeel converteix els continguts web en una experiència tàctil.

Marfeel converteix els continguts web en una experiència tàctil. / MARFEEL

1
Es llegeix en minuts
LAURA PONS / Barcelona

Innovadora, creativa i tecnològica. Aquestes són les característiques que defineixenMarfeel, una empresa barcelonina especialitzada a transformar el contingut d'una pàgina web per adaptar-lo a qualsevol telèfon mòbil o tauleta.

Els inversors

La companyia, fundada el 2011 perXavi Beumala iJuan Margenat, ha atret un capital d'1,6 milions d'euros per part de marques internacionals com Nauta Capital,Elaia,BDMIiWayra. Això demostra que la tecnologia és capaç de captar grans grups empresarials, ja que el fons aportat perNauta Capital ha sumat un total de 860.000 euros.Berterlsmann Digital Media Investments (BDMI) ha estat la segona firma aportant-hi un total de 150.000 euros, seguida deWayra--que és l'acceleradora per al desenvolupament de Telefónica-- i l'empresa francesaElaia Partners, aportant-hi 125.000 euros cadascuna.

L'empresa

Notícies relacionades

Marfeelpretén desenvolupar una nova versió d'una pàgina web ja existent i adaptar els seus textos, fotografies i vídeos als 'smartphones' i tauletes. D'aquesta manera, s'aconsegueix millorar la lectura dels continguts al mòbil ja que transformen una visita usual d'una pàgina web en una gran experiència tàctil. Això afavoreix els recursos publicitaris, ja que els usuaris estan més temps navegant a la mateixa pàgina web i, per tant, un augment dels ingressos.

Un bon exemple

Una mostra del treball de Marfeel és la versió per aiPad del diari 'Sport', que ha canviat respecte a l'antiga, ja que ara la interfície és més fluida i permet navegar i llegir d'una manera més còmoda i fàcil.