Copiar i aprovar mitjançant l''e-pinganillo'
Un aparell "indetectable" que funciona via Bluetooth facilita copiar en els exàmens
Aurticular sense fil indetectable /
A poques setmanes de començar els exàmens finals, no tots els alumnes opten perestudiarper aprovar. Impulsats per la por de suspendre, alguns estudiants prefereixen utilitzar pràctiques poc ortodoxes en lloc d'esforçar-se, aprendre i aprovar. Passar l'examen sense estudiar és, per a alguns, un xollo perquè poden passar de curs sense sacrifici i intercanviar hores debibliotecaper moments d'oci.
Els temps canvien, latecnologiaavança i la manera de copiar en els exàmens també canvia. La xuleta escrita a mà a base de paper i tinta va quedar desbancada amb els processadors de text, encara que aquesta forma de copiar està perdent adeptes amb l'aparició del 'pinganillo'.
'Bluetooth'
Notícies relacionadesL'augment de l'ús d'aquest instrument entre els més copions ha obligat els especialistes del sector a sofisticar-se i a reinventar noves opcions per copiar. Un 'pinganillo' més petit, indetectable, sense cables i que es connecta viaBluetooth. Això és el que ha aconseguit el creador d'e-pinganillo, que assegura que amb aquest nou instrument els més atrevits i arriscats “poden copiar en els exàmens amb més tranquil·litat, ja que el so arriba fins a l'orella sense fil i això permet que els professors no ho vegin”.
Per 300 euros
Però tot té un preu. I aprovar sense estudiar també. Tots aquellsalumnesque no estiguin disposats a sacrificar-se per passar l'examen i prefereixin recórrer a aquestes pràctiques tan poc ètiques, hauran de pagar per un 'pinganillo' d'aquestes característiques ni més ni menys que 300 euros.
- Al Centre "De premi": el bar de Sabadell aclamat per les seves patates braves
- Eleccions crucials Hongria, davant l’adeu de l’«aparell Orbán» o la seva perpetuïtat
- Tribunals Obliguen una empresa a retornar 5.300 euros a una clienta que no va poder instal·lar una piscina perquè el seu Ajuntament no la va autoritzar
- Fita educativa Un adolescent del País Valencià aconsegueix el màxim nivell d’anglès amb 12 anys sense classes particulars ni acadèmies: «Sempre ha sigut curiós i aplicat»
- Homenatge El PSOE busca la complicitat del PP per dedicar un «espai important» del Congrés a Rubalcaba
