El Periódico de Tarragona

Licitacions
Segona oportunitat per instal·lar una guingueta a l'Anella Mediterrània
L'anterior convocatòria tranquil deserta perquè les empreses interessades no van presentar la documentació dins dels terminis

Entorn llac Anella Mediterrània /
L'Ajuntament de Tarragona, a través de Tarragona Esports, ha tornat a obrir la licitació per a adjudicar la concessió administrativa d'ús privatiu d'una finca municipal per a destinar-la a l'activitat de restauració a l'Anella Mediterrània. Es tracta de la guingueta que es preveu instal·lar al voltant del llac amb la finalitat de poder oferir un servei de bar i restauració a totes les persones usuàries d'aquest epicentre esportiu de la ciutat situat a Campclar. L'anterior licitació, oberta a la fi del passat mes d'abril, va quedar deserta i Tarragona Esports ha decidit tornar a obrir la convocatòria després de constatar que diverses empreses interessades no van ser a temps de presentar la documentació dins del termini estipulat.
L'adjudicació es farà mitjançant un concurs en règim de lliure concurrència i per un termini de 15 anys. La finca té una superfície de 375 metres quadrats i el model de quiosquet queda a criteri dels licitadors. L'equipament, però, haurà de disposar de cuina, lavabos adaptats i terrassa. També és el concessionari qui s'ha de fer càrrec de les despeses i els treballs de construcció o compra de la instal·lació, la qual ha de ser destinada exclusivament al servei de bar i restauració.
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- Jornades sobre història Cita d’intel·lectuals i militars a Poblet
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda