Successos
Mor un menor al caure-li una porteria a sobre a Subirats
Els Mossos han iniciat una investigació però tot apunta que va ser accidental
Els Mossos investiguen la mort d’un menor després d’una caiguda en un parc del Clot de Barcelona

La portería que provocó la muerte del menor, en un rincón del pabellón deportivo de Ordal. /
Els Mossos d’Esquadra investiguen la mort accidental d’un menor de curta edat aquest dimarts a la tarda al pavelló municipal d’Ordal, dins de la localitat de Subirats. Segons va avançar RTV Vilafranca el menor hauria mort després de rebre l’impacte d’una porteria que li havia caigut a sobre quan estava jugant.
No obstant això, els agents estan comprovant si han fallat els sistemes d'ancoratge que subjectaven aquesta porteria, com han explicat fonts de la investigació.
Malgrat desplaçar-se al pavelló esportiu els serveis d’emergència, entre els quals diverses ambulàncies, no es va poder fer res per salvar la vida del menor. Durant tot aquest dimecres seguirà la investigació policial per part dels Mossos de Vilafranca del Penedès per saber com va passar aquesta tragèdia tot i que tot apunta que es tracta d’un desgraciat accident.
- EDUCACIÓ SUPERIOR La universitat detecta mancances acadèmiques serioses en els alumnes
- Laboral Això és el que mai has de fer estant de baixa, segons els advocats laboralistes
- Laboral ¿Com m’afecta la reducció de la jornada laboral si ja treballo 37,5 hores a la setmana o menys?
- Comerç local Una sabateria històrica de Barcelona tancarà les portes si no aconsegueix un traspàs
- Goya 2025 «És una mica estrany»: l’insòlit premi compartit dels Goya té un únic precedent