Maten a trets un home al mig del carrer i a plena llum del dia al barri del Besòs de Barcelona
Quan els Mossos han arribat l’autor ja havia fugit

Una furgoneta de lempresa funerària i una dels Mossos a la zona del crim del barri del Besòs /
Un home ha mort a trets aquest dissabte a la tarda al mig del carrer al barri del Besòs de Barcelona, al districte de Sant Martí. Segons ha avançat ‘El Caso’ i han confirmat fonts properes al cas a l’ACN, al voltant de dos quarts de sis, els serveis d'emergències han rebut l'avís que s'estaven produint trets a la confluència de la Rambla Prim i el carrer Llull, prop de la parada del metro de Maresme-Fòrum i del parc del Fòrum, on aquests dies se celebra la Fira d’Abril. Fins al lloc hi han anat efectius policials i del SEM. Quan han arribat a la zona, el suposat autor dels trets ja havia fugit i hi havia un home ferit per arma de foc. El SEM l’ha intentat salvar, però ha acabat morint.
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Entrevista Andreu Buenafuente: «A hores d’ara ja no em preocupa aixecar polseguera»
- Investigació en marxa ¿Què ha passat a Cornellà? Les claus de l’atropellament múltiple al camp de l’RCD Espanyol
- Famosos La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Paella "Imprescindible": els elogis al millor restaurant de Tarragona segons Tripadvisor
- Sector clau Barcelona iniciarà els dies festius d’obertura comercial en zones turístiques el 18 de maig a l’espera d’un nou pacte per al 2026
- Alerta màxima de la Policia pel que està passant a les xarxes socials
- Ministra d’Inclusió. El repte de governar Saiz: "És necessària la política del retrobament"
- Esmorzar de ‘Diario de Noticias’ i EL PERIÓDICO Illa: "Quan Catalunya i Navarra lideren, Espanya avança i Europa s’enforteix"