A Madrid
Detingut un pare per violar la seva nadó, gravar les agressions i compartir-les a Twitter i Discord
La Policia Nacional també ha arrestat la mare de la nena, de 23 anys, que mantenia converses amb la seva parella en les quals intercanviaven pornografia infantil
Agents de la Policia Nacional han detingut a Madrid un home de 25 anys per violar, presumptament, la seva pròpia filla, un nadó de menys d’un any. L’home, de nacionalitat espanyola i nascut a Veneçuela, ja és en presó provisional. Està acusat, a més, de gravar les agressions sexuals i difondre-les a través de Twitter i Discord. Els investigadors també han descobert que el detingut oferia la nena a altres homes perquè la violessin.
L’home oferia la seva filla a altres homes perquè la violessin. Diversos pedòfils van rebutjar l’oferta «per la curta edat de la nadó»
La policia també ha arrestat la mare de la nadó, de 23 anys, després que els investigadors detectessin converses entre la dona i la seva parella en les quals tots dos intercanviaven pornografia infantil.
Antecedents
L’operació, denominada Renascere, neix del patrullatge actiu que fan a la web i les xarxes socials agents de la Unitat Central de Ciberdelinqüència de la Policia Nacional. Amb la col·laboració amb el HSI (Homeland Security Investigations) dels Estats Units, van detectar que l’home compartia imatges a través de diferents xarxes socials on apareixien menors sent explotats sexualment.
Quan van investigar l’autor de les imatges, van esbrinar que ja havia sigut detingut per compartir pornografia infantil a Instagram. També que acabava de tenir una filla amb la seva parella, així queels agents van sol·licitar una entrada i registre al seu domicili. Una vegada allà, hi van trobar evidències que l’home no només descarregava aquest material sinó que també el difonia a tercers.
Retirada de custòdia
Notícies relacionadesEn l’anàlisi dels vídeos intervinguts, els policies van trobar imatges en les quals el detingut havia agredit sexualment la seva filla, a més de múltiples converses en què oferia la nadó a tercers perquè la violessin. Segons fonts de la investigació, el seu oferiment era tan salvatge que altres pedòfils el van rebutjar «per la curta edat de la nadó».
Els agents també van constatar que el pis on es trobaven la mare, el pare i la menor estava en pèssimes condicions, i per això els agents van informar els serveis socials de la Comunitat de Madrid, que van retirar la custòdia de la nena als pares unes setmanes després.
- Transport públic Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Lliga F Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Tempesta judicial i política Cerdán no entrega l’acta de diputat i augmenta el nerviosisme del PSOE
- La xacra de la corrupció El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- Tempesta judicial i política L’UCO apuntala el relat d’Aldama de les comissions per obres públiques
- Adéu als insectes: aquesta és la planta que has de posar a casa teva
- Un informe recent Koldo, Ábalos i Cerdán: així reconstrueix l’UCO 12 anys d’una relació que va derivar en presumpta trama de corrupció
- L’agricultura del futur El delta de l’Ebre assaja cultius alternatius a l’arròs a causa de l’augment de la salinitat del terreny davant el mar
- ESTATS UNITS El calvari de Manuel, deportat per Trump: «Vaig demanar que m’afluixessin els grillons». Els va tibar més i va dir: «a manar, al teu país»
- Consell Nacional Junts es compromet a «aprofitar» la «debilitat» de Sánchez després de la caiguda de Cerdán i obre la porta a retirar el seu suport al PSOE