Astúries
Accident greu a Covadonga a l’espenyar-se un autobús amb nens que anava als llacs
Un helicòpter i vuit ambulàncies han posat rumb al lloc del sinistre davant la previsió que hi hagi diversos ferits
Està previst instal·lar-hi un hospital de campanya per valorar els menors ferits i atendre les seves famílies
Accident greu a la carretera d’accés als llacs de Covadonga. Un autobús que donava servei de transport i portava més d’una vintena de nens d’excursió cap al famós paratge del Parc Nacional dels Picos de Europa ha tingut un accident i ha acabat bolcat després de caure pel pendent diversos metres.
Ha volcado uno de los buses que suben con turistas a ver los Lagos de Covadonga, en #Asturias. Hay varios heridos pero en principio no graves. Están esperando que suban ambulancias. La velocidad a la que suben los vehículos con la cantidad de tráfico que hay… A revisar pic.twitter.com/LyYsXTP8GO
— María D. Valderrama (@mdiazvalderrama) 31 de julio de 2023
La possibilitat que hi hagués ferits i nens atrapats ha fet que ràpidament es mobilitzés un gran dispositiu amb dos helicòpters, ambulàncies, bombers de suport logístic i Guàrdia Civil.
Notícies relacionadesEn principi, alguns testimonis apunten que hi ha diversos ferits, tot i que no hi ha constància de morts. Finalment, també s’ha descartat que calgui evacuar persones atrapades a l’autobús, de manera que part del dispositiu s’ha retirat i s’ha mantingut sobretot la relativa a l’assistència sanitària. Les primeres informacions apunten que els ferits presenten majoritàriament fractures i aparentment no hi ha cap passatger ferit de gran gravetat.
Vuit ambulàncies han sigut mobilitzades cap al lloc, on s’instal·larà un hospital de campanya inflable a fi d’agilitzar el triatge dels ferits i per atendre les famílies dels nens.
- Acomiadament confirmat: el treballador que no va tornar a la feina després de l’alta en dues setmanes per tenir el mòbil trencat
- Un càmping de Platja d’Aro precinta dos espais després que una branca ferís un home
- Una nova rajola eròtica amb vagines i penis apareix a Manresa, al pont del canal de la Mina
- Salaris El truc de la nòmina que congela el teu sou encara que pugi el conveni col·lectiu
- Canvis en la geografia Els municipis de Tarragona que han desaparegut del mapa: pobles abandonats i localitats annexades
