Investigació
Un home mata la seva dona a València davant del seu fill i després se suïcida
La parella estava en tràmits de separació
Aquest assassinat masclista s’ha produït davant del fill de 12 anys
Un home de 53 anys de nacionalitat espanyola ha matat aquest migdia la seva dona a la vivenda familiar del nucli urbà de la localitat valenciana d’Antella, davant del seu fill de 12 anys, i després s’ha tret la vida degollant-se. Així ho ha informat la Guàrdia Civil la unitat de Policia Judicial de la qual està portant la investigació.
Els fets han passat cap a les 15.00 hores d’aquest diumenge, quan l’autor ha apunyalat la seva parella, una dona de 38 anys marroquina de qui s’estava separant. Aquest crim masclista ha tingut com a testimoni el fill comú de la parella de tan sols 12 anys que ha presenciat tots els fets.
Fins al domicili s’ha desplaçat la comitiva judicial del Jutjat de Guàrdia d’Alzira per procedir a l’aixecament dels cadàvers.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Sentència judicial Condemnat un pare per agredir un home que havia tocat el seu fill en una piscina de Lleida
- A Sagrada Família Barcelona compra un altre bloc de pisos a l'Eixample per tanteig i retracte
- Detingut a Alemanya un violador que es va escapar fa dos anys d’una presó catalana
- Mamarazzis Pep Guardiola i Cristina Serra, a prop de firmar el divorci
- Nou pontificat El Papa defensa en la seva primera homilia una Església que faci front als que la ridiculitzen i menyspreen
- IRPF Compte amb llençar les teves declaracions d’hisenda d’anys anteriors: poden investigar-les