Està ferida
Detingut per intentar matar la seva exparella a destralades davant la seva filla de 6 anys al Pont de Suert (Lleida)

hospital-arnau-de-vilanova /
Els Mossos d’Esquadra han detingut un home per presumptament haver intentat matar la seva exparella a destralades al Pont de Suert (Lleida) dissabte.
Segons ha avançat el diari ‘Segre’ aquest dimarts, els serveis d’emergència van traslladar la dona a l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida en estat greu.
L’home de 53 anys va agredir la víctima en presència de la filla de tots dos, de 6 anys, i la policia catalana emmarca la investigació en un presumpte cas de violència de gènere.
- Festivitat local estesa El dia festiu ‘secret’ de mig Catalunya: més de 100 municipis fan festa aquest dilluns de setembre
- Telecomunicacions La xarxa de Yoigo s’apaga per sempre: què canvia per als clients
- Anàlisi Puigdemont podrà tornar en el primer trimestre del 2026 sense risc a ser detingut
- Igualada i Manresa seran punts de trobada d'una nova plataforma de cites ràpides en català per buscar l’amor de proximitat
- "Si accepto la plaça, passaré cinc hores diàries al tren"
- Cinema ‘Sîrat’, ‘Romería’ i ‘Sorda’, preseleccionades per als Oscars
- Un tiet dels germans Márquez detingut per un cas d'assassinat que s'instrueix a Solsona
- Escalfament global Es desintegra l’iceberg més gran del planeta, de la mida de Mallorca
- Educació La sincera crítica d'una mare pel cost de 'La tornada al col·le': "Ens han demanat vuit llibres i no sap ni llegir ni escriure"
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari