Està ferida
Detingut per intentar matar la seva exparella a destralades davant la seva filla de 6 anys al Pont de Suert (Lleida)
hospital-arnau-de-vilanova /
Els Mossos d’Esquadra han detingut un home per presumptament haver intentat matar la seva exparella a destralades al Pont de Suert (Lleida) dissabte.
Segons ha avançat el diari ‘Segre’ aquest dimarts, els serveis d’emergència van traslladar la dona a l’Hospital Arnau de Vilanova de Lleida en estat greu.
L’home de 53 anys va agredir la víctima en presència de la filla de tots dos, de 6 anys, i la policia catalana emmarca la investigació en un presumpte cas de violència de gènere.
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
- Els últims espeternecs de la borrasca Emilia encenen avisos per pluja i tempestes al litoral mediterrani
