VIOLÈNCIA MASCLISTA
Un home apunyala al coll la seva exparella durant un ball a Tenerife
La policia local de La Laguna va detenir, ahir a la tarda, un home de 68 anys per apunyalar al coll la seva exparella, de 72 anys, en el transcurs d’un ball al centre ciutadà de Guamasa.
A l’home se l’investiga per un presumpte delicte d’homicidi en grau de temptativa amb agreujant de violència de gènere, i la víctima va ser ingressada a l’Hospital Universitari de les Canàries (HUC), amb pronòstic reservat, tot i que la seva vida no corre perill, assenyalen fonts de la policia local.
- Exclusiva Exclusiva Mamarazzis: la renovació amb el Manchester City, detonant de la separació de Pep Guardiola i Cristina Serra
- Alt Penedès Mor un nen de 3 anys al caure-li una porteria a sobre a Subirats
- Comptes públics El Govern assumeix que no tindrà pressupostos: «No s’acaba el món ni cau Catalunya»
- Anàlisi genètica Matriarcat en el món celta
- EL MERCAT HIVERNAL Gir en el futur d’Araujo: ara vol quedar-se al Barça
- Conflicte a l’est d’Europa La invasió d’Ucraïna ha costat la vida ja a 13.838 civils, 596 d’ells nens
- TELEVISIÓ i MAS Franco, fins a la sopa
- Barcelona, protagonista L’empresa del ‘Catan’ fa més gran el seu tauler
- Eurolliga Un desacomplexat Barça desarbora el Panathinaikos
- Futbol El Madrid lliga l’arribada de Xabi Alonso per a aquest estiu