En una pedrera
Nova festa il·legal a Catalunya: almenys 100 persones en una ‘rave’ a Sant Jordi Desvalls (Girona)
Els Mossos d’Esquadra controlen aquest divendres els accessos a una festa il·legal en una pedrera pròxima al municipi de Sant Jordi Desvalls (Girona) en la qual participen un centenar de persones.
Els agents han rebut el primer avís cap a les 5 de la matinada i s’han desplaçat al lloc, on la festa se celebra «amb actitud totalment pacífica», han explicat fonts de la policia catalana.
Els agents han comptabilitzat uns 40 vehicles a la zona, que és «de difícil accés» i està lluny del nucli urbà.
- Augment de la quantitat Plaga de paparres a Catalunya: aquestes són les zones afectades
- Aquest exjugador del Reial Madrid demana el divorci després de descobrir que els seus dos fills són d’un amant
- OPEN D’AUSTRÀLIA Djokovic compleix la seva amenaça i es retira davant Zverev entre esbroncades: «Pot haver sigut l’últim»
-
- Viatge del president Illa demana des de les Canàries no tenir «por» al finançament singular de Catalunya
- Mundial d’handbol Espanya es queda fora dels quarts després de caure amb Portugal
- Open d’austrÀlia Djokovic es retira i Zverev es jugarà el títol contra Sinner
- El partit del bernabéu "¿Vinícius a l’Aràbia? Ell és feliç aquí", recalca Ancelotti
- Així va l’Eurolliga El Barça hi torna amb un altre mal final de partit
- Crònica rosa Ana Obregón i el dolor com a coartada