Foc
Quinze persones, entre elles cinc menors, ferides per l’incendi d’una vivenda a Sevilla
Entre els afectats, un home ha resultat ferit amb cremades i una dona intoxicada per inhalació de fums
Quinze persones, entre elles cinc menors, han sigut afectades de diversa consideració en l’incendi d’una vivenda de la segona planta d’un edifici de Sevilla, en la qual diverses persones, entre elles menors van quedar atrapades, ha informat el servei d’emergències 112 Andalusia.
Entre els afectats, un adult ha resultat ferit greu amb cremades i traumatismes, i la resta ha resultat afectada per inhalació de fum, entre ells cinc menors que han sigut evacuats a l’hospital infantil, cinc evacuats a l’Hospital Macarena i quatre més a l’hospital general, segons la font.
Entre els afectats, un home ha resultat ferit amb cremades i una dona intoxicada per inhalació de fums.
Dos adults s’han precipitat des de la vivenda sinistrada a un pati interior i han caigut sobre un sostre d’una primera planta, i han patit contusions, i també una altra persona, menor d’edat, que aparentment no ha patit lesions, segons el 112.
Incendio en Sevilla, finalmente bomberos salvan la vida de la mujer. pic.twitter.com/VjJVk98Z5V
— CIU Cuerpos Institucionales y Ciudadanos Unidos. (@Cuerpospolicia1) 30 de enero de 2023
Emergències Sevilla ha precisat que els bombers han aconseguit extingir l’incendi, que es pot haver originat per un braser a la sala.
El 112 ha dit a EFE que a les 18.15 hores d’aquesta tarda es va produir el primer d’una desena d’avisos alertant de l’incendi produït en una vivenda en la qual hi havia persones atrapades, entre elles menors, d’una segona planta d’un edifici del carrer Moguer, a la zona de la Macarena i pròxima a la Ronda Urbana Norte.
Notícies relacionadesS’ha mobilitzat efectius de la Policia Local, de la Policia Nacional, dels bombers i del 061, que ha desplaçat dues ambulàncies al lloc del sinistre.
Els operatius continuen treballant al lloc. Les plantes 8, 9 i 10 es troben afectades pel fum, segons han informat Bombers.
- 23 d’abril Una ‘badada’ deixa el diumenge de Sant Jordi sense obertura comercial a Barcelona
- Tu i jo som tres La crítica de Monegal: L’assassí, a més de matar, va mossegar la víctima
- De la mà de Cinesa Arriba la tarifa plana per anar al cine per 15,90 euros al mes
- Guerra d’Ucraïna Les tropes russes perden força a Bakhmut
- Encreuament de dards L’emotiva carta de comiat de Dani Alves i la contundent resposta de Joana Sanz
- Tradició musulmana Ramadà 2023 a Barcelona: dinars populars i activitats obertes a la ciutadania
- Mobilitat sostenible TMB incorpora 78 nous autobusos elèctrics a la seva flota
- Educació a Catalunya Novetat en la preinscripció de l’FP: els que vinguin de primer de batxillerat també tindran prioritat
- Pla de prevenció Protecció Civil tornarà a provar les sirenes de risc químic a Tarragona
- Jardins de les Hortes de Sant Bertran Barcelona reformarà un ‘aterridor’ parc del Poble-sec per convertir-lo en una gran zona verda