Catalunya
Els Mossos investiguen una agressió a un equip de reporters de La Sexta a Barcelona
Els assaltants van anar amb el rostre cobert i van seguir els periodistes, cosa que podria ser indicatiu que l’agressió no va ser espontània
Els Mossos d’Esquadra mantenen oberta una investigació per una presumpta agressió a Barcelona a un equip de periodistes d’un programa del canal de televisió ‘La Sexta’.
Segons han detallat aquest dilluns a Efe fonts policials, la policia autonòmica mira d’aclarir els fets, que van succeir fa uns dies a la Zona Franca de Barcelona, i els agredits formen part del programa ‘Equipo de Investigación’.
L’agressió podria no ser espontània ja que, pel que sembla, els assaltants van anar amb el rostre cobert i van seguir els reporters, segons ha publicat aquest dilluns ‘Crónica Global’.
Aquest mitjà ha assegurat que, quan els periodistes van ser identificats, els assaltants van aturar el seu cotxe i els van agredir, i que van acabar fugint emportant-se amb ells almenys una càmera de gravació.
A més, el digital ha detallat que l’agressió s’hauria produït al carrer Motors de Barcelona.
Ni aquest mitjà ni tampoc les fonts policials consultades per Efe han detallat la data en què es van produir els fets.
- Mercat laboral La UGT reclama reforçar les oficines d'ocupació per orientar els migrants de la regularització cap als sectors on falten treballadors
- SECTOR IMMOBILIARI La pressió en el lloguer assoleix un nou màxim: 141 interessats en cada pis que surt al mercat
- 60.566 tràmits realitzats Almenys un 10% de sol·licituds de regularització ja han estat presentades a tot Espanya
- Ciutadania El Consolat del Marroc a Tarragona reforça el seu personal davant l'allau de sol·licituds de regularització
- Guerra a l'Orient Mitjà L'Iran subratlla que les converses amb els EUA es reprendran només quan s'aixequi el bloqueig a l'estret d'Ormuz
