Accident
Un llamp mata dos banyistes en una cala de Mallorca
Els equips d’assistència sanitària desplaçats a Cala Mesquida han intentat reanimar els banyistes sense èxit i només han pogut confirmar la seva mort
Un llamp ha matat dues persones a la platja de Cala Mesquida, al municipi de Capdepera, a Mallorca.
Els fets han passat poc abans de les de les quatre de la tarda quan un llamp ha caigut prop d’un grup de banyistes i ha impactat en dos d’ells, que han mort, segons ha confirmat la Guàrdia Civil.
Els equips d’assistència sanitària desplaçats a Cala Mesquida han intentat reanimar els banyistes sense èxit i només han pogut confirmar la seva mort. La seva identitat encara no ha transcendit.
Notícies relacionadesLa Policia Local de Capdepera i la Guàrdia Civil investiguen les possibles causes de la mort.
Minuts abans de la desgràcia, l’Aemet havia activat l’avís groc per l’entrada d’una tempesta molt intensa pel nord-est de Mallorca amb un lent desplaçament cap a la costa.
- Falta de privacitat La IA que utilitzes per xatejar està filtrant les teves converses
- Previsió meteorològica El litoral i prelitoral català activen avisos de nivell groc per intensitat de pluges per a aquest dimarts a la tarda
- Exigeixen una normativa L’OCU detecta cobraments i condicions il·legals en festivals: dos són a Barcelona
- Sanitat Andrea, la mare de Neizan amb lesions pel part a Sagunt: "Els 13,3 milions d’indemnització són uns diners que no compensen"
- Festa el 30 i 31 de maig Del Super 3 a "El foraster" i "Crims": els programes de 3Cat ocuparan Montjuïc durant un cap de setmana
