Onada de calor
Mor d’un cop de calor un home que bustiava publicitat a Paracuellos, Madrid
Tenia 42 graus de temperatura corporal

Un home de 56 anys ha mort aquesta tarda d’un cop de calor mentre treballava repartint publicitat a les bústies de xalets de la localitat de Paracuellos de Jarama (Madrid), ha informat un portaveu d’Emergències Comunitat de Madrid 112.
Els fets han passat al carrer Sol, a la urbanització Altos de Jarama, a les 15.45 hores d’aquest dijous. L’home estava repartint octavilles a les cases de la zona quan, en un moment donat, es va marejar i va caure a terra. Llavors, va començar a convulsar i va entrar en parada cardiorespiratòria. Tenia 42 graus de temperatura corporal.
Els primers que van arribar al lloc van ser els sanitaris, una ambulància de la Protecció Civil de la localitat, que va començar les maniobres de reanimació carpiopulmonar bàsica.
Notícies relacionadesPosteriorment, va arribar l’equip del SUMMA112, que va prosseguir amb la RCP avançada durant 35 minuts.
Però finalment el pacient va morir i van confirmar la seva mort.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid
- L’ACTUALITAT BLAUGRANA Flick enterra tots els egos