El van amenaçar amb una navalla
Tres lladres tornen a un noi de Mataró una cadena que li havien robat perquè desconeixien que era veí de la zona
Tanmateix, dos dels atracadors van ingressar a la presó després de ser detinguts per un robatori amb violència i intimidació

Tres lladres van tornar a un jove de Mataró (Maresme) una cadena que li havien robat poc abans perquè, segons van dir, desconeixien que era veí de la zona. No obstant, aquest gest de ‘bona voluntat’ no va impedir que dos dels lladres, dos homes de 20 anys, acabessin ingressant a la presó després que els Mossos d’Esquadra els detinguessin com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb violència i intimidació.
Segons ha explicat la policia catalana en un comunicat, la matinada de divendres passat es va produir un robatori violent al carrer Colòmbia de Mataró. Cap a les 2 h un noi estava caminant quan, de sobte, va notar una forta empenta i, al girar-se, va veure com tres joves l’envoltaven. Un d’ells l’estava amenaçant amb una navalla mentre l’altre aprofitava per arrencar-li la cadena del coll.
Els tres joves, segueix el text dels Mossos, van fugir corrent en direcció ronda Cervantes, però, minuts després, van tornar a acostar-se a la víctima. Va ser llavors quan els lladres li van tornar la cadena sostreta argumentant que desconeixien que era veí de la zona.
Detinguts i a la presó
Alertada la policia, els agents van iniciar la recerca d’aquestes tres persones per carrers pròxims. A un d’ells se’l va localitzar al carrer Pacheco i durant l’escorcoll li van descobrir una navalla. Poc després, una altra patrulla va aturar a l’avinguda Amèrica amb el carrer Lapidari un segon implicat, al qual també li va localitzar una altra navalla.
La investigació segueix oberta per identificar i detenir el tercer implicat. Per la seva banda, els detinguts, tots dos amb nombrosos antecedents, van passar el 7 de maig a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Mataró, que va decretar el seu ingrés a la presó.
Més notícies de Mataró en l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- Salut Mental i Joves (II) Josep Matalí, Sant Joan de Déu: "Hem de capacitar-nos per donar un major acompanyament emocional als joves"
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"