Investigació policial

Detingut l’autor de l’apunyalament mortal a un jove a Pineda de Mar

  • La víctima va resultar ferida durant una baralla multitudinària que es va desencadenar en el centre del municipi cap a les vuit de la tarda

Detingut l’autor de l’apunyalament mortal a un jove a Pineda de Mar
1
Es llegeix en minuts
Guillem Sánchez
Guillem Sánchez

Periodista

Especialista en Successos, tribunals, assumptes policials i de cossos d'emergències

Ubicada/t a Barcelona

ver +

Els Mossos d’Esquadra han detingut el presumpte autor material de la mort violenta d’un jove a Pineda de Mar (Maresme). La víctima va ser apunyalada mortalment en el transcurs d’una baralla multitudinària que es va esdevenir cap a les vuit de la nit d’aquest dijous en el centre de la població.

Notícies relacionades

Després de l’apunyalament, alguns dels participants en la baralla van fugir, alguns amb motocicleta, però d’altres es van quedar al lloc. La Policia Local d’aquest municipi de la província de Barcelona va acudir en primer lloc als avisos de testimonis presencials i van alertar els Mossos que hi havia un ferit molt greu: un noi jove, veí de Salt (Girona), que es trobava en parada cardiorespiratòria després d’haver sigut ferit amb una arma blanca al pit. Pocs minuts després, es va confirmar la seva mort sense que les assistències sanitàries poguessin remeiar-ho.

Agents de l’Àrea d’Investigació Criminal (AIC) de la regió policial metropolitana nord dels Mossos es van fer càrrec del cas. Aquest divendres a la tarda els investigadors, després de prendre declaració a alguns dels participants en la baralla, han localitzat i arrestat l’home que presumptament hauria atacat mortalment la víctima.