Violència de gènere
Detingut un home per agredir a cops de puny la seva parella a Barcelona

La Guàrdia Urbana de Barcelona ha detingut aquest diumenge un home acusat d’agredir a cops de puny la seva parella a Barcelona.
Segons han informat a Efe fonts policials, l’home va ser sorprès per un agent de la Urbana fora de servei, que va veure la parella discutint al carrer, al costat de la sortida de l’estació de metro de Fabra i Puig de Barcelona, amb la dona plorant.
Notícies relacionadesEls testimonis van denunciar que l’home havia clavat dos cops de puny a la dona, que a causa dels impactes havia caigut a terra.
Així, l’agent fora de servei va trucar als seus companys i juntament amb una patrulla del districte de Sant Andreu van detenir l’agressor.
Ahir, un agent fora de servei va veure una discussió de parella al carrer, la dona plorava molt. Els testimonis van denunciar una agressió prèvia de l'home a la dona.
— Guàrdia Urbana Barcelona (@GUBBarcelona) 28 de marzo de 2022
L'agent va trucar als seus companys i amb l'ajuda d'una patrulla de #SantAndreu van detenir a l'agressor.#gubSA pic.twitter.com/B2oB06Xzha
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Succés Mor tirotejat un home en un portal del carrer de Consell de Cent a Barcelona
- Debat al Parlament El president Salvador Illa crida a un pacte sobre infraestructures per afrontar la mobilitat i el creixement econòmic
- Un gran projecte Així serà el nou Liceu Mar: 210 funcions anuals, restaurant amb vistes i 47 milions de pressupost
- Fort correctiu al jutge Peinado El Suprem rebutja la intenció del jutge Peinado d’imputar Bolaños en el cas Begoña al no apreciar cap indici de delicte
- Nou cicle republicà ERC exigirà un mínim de 50 militants i un 3% d’avals per constituir-se en corrent intern