VÍDEO | Un lladre fuig de la policia saltant per les teulades a Barberà del Vallès (Barcelona)
Barberà del Vallès (Barcelona) va ser escenari aquest divendres d’una rocambolesca persecució digna de les produccions més espectaculars de Hollywood.
Un vídeo gravat per veïns de la localitat del Vallès Occidental recull com un lladre va pujar a una teulada d’un edifici quan la policia l’havia sorprès després de robar a l’immoble. A les imatges es pot veure com el delinqüent va saltant d’un bloc de vivendes (en ocasions separats per una distància considerable) a un altre per evitar ser capturat pels agents, que es veuen obligats a perseguir el lladre molt de pressa.
Finalment, detingut
Notícies relacionadesLa maniobra es repeteix diverses vegades, a la vista dels veïns que s’havien congregat a la zona, i malgrat les advertències dels agents: «¡Et faràs mal!», li arriben a dir els policies.
Finalment, el delinqüent va desistir i va poder ser capturat en un dels terrats. Ara, els Mossos d’Esquadra busquen el còmplice amb qui va cometre els robatoris.
- En plena jornada electoral El FC Barcelona estrenarà la nova Grada d'Animació 'Gol 1957' aquest diumenge contra el Sevilla
- La Portada d'El Matí de Catalunya Ràdio Khamenei ha triat la fugida endavant
- Cita musical al Garraf El Petit de Cal Eril obrirà el Vida Festival de Vilanova i la Geltrú amb un concert especial
- Entre 2010 i 2018 Mercè Conesa rep la Medalla d'Or de Sant Cugat del Vallès per la seva etapa com a alcaldessa
- Entrevista | Sebastià d'Arbó Periodista, director de cinema, escriptor i psicòleg Sebastià d'Arbó: "Quan la meva àvia s'estava morint se'm va aparèixer per acomiadar-se de mi. Això passa entre persones que s'estimen"
