A la carretera BV-1201
Mor un motorista al xocar amb un senglar a Abrera (Barcelona)
Ja són set els morts en un accident de trànsit aquest any a Catalunya
Imagen de recurso de una ambulancia. /
Un motorista ha mort aquest diumenge al xocar amb un senglar a la carretera BV-1201, al seu pas pel municipi barceloní d’Abrera (Barcelona).
El Servei Català de Trànsit ha informat que el succés ha tingut lloc sobre dos quarts de dotze del matí al quilòmetre 2 de la carretera BV-1201, a la comarca del Baix Llobregat, en sentit Martorell.
Segons Trànsit, per causes que encara s’investiguen, el motorista ha col·lidit amb un senglar i, a conseqüència de l’impacte, ha mort.
Notícies relacionadesAl lloc del sinistre s’han desplaçat tres patrulles dels Mossos, dues dotacions dels Bombers i dues ambulàncies i un helicòpter del Sistema Metge d’Emergències (SEM).
Amb la d’avui són set les persones que han mort en un accident de trànsit des que va començar l’any a les carreteres interurbanes de Catalunya.
- La caixa de ressonància Willie Colón i l’eco que ressona en Bad Bunny
- Anava armat El Servei Secret dels EUA mata un home que intentava entrar a la mansió Mar-a-Lago de Trump
- Guerra a Ucraïna Les tàctiques de Putin voregen el sadisme en la guerra d’Ucraïna
- Temps Catalunya viu el primer cap de setmana sense cap pluja des de fa gairebé mig any
- “Et queden 12 euros”: L’anècdota de Miguel Ángel Silvestre sobre la seva situació econòmica més precària
