Baralla al carrer de l’Hospital
Mor apunyalat un home al Raval de Barcelona
Els Mossos han detingut el presumpte autor del crim

Agents dels Mossos han detingut un home de 59 anys i nacionalitat líbia com a presumpte autor de la mort d’un altre home al barri del Raval de Barcelona. Cap a les 22.45 hores d’aquest dimecres, els Mossos van ser requerits per dirigir-se a una baralla entre diverses persones al carrer de l’Hospital, del districte de Ciutat Vella.
A l’arribar-hi, la dotació policial va localitzar una persona ferida per arma blanca. El SEM va traslladar la víctima a un centre hospitalari, on finalment va morir.
Notícies relacionadesPocs minuts després, agents de Seguretat Ciutadana de la Comissaria de Ciutat Vella van detenir el presumpte autor als voltants del lloc dels fets.
La Divisió d’Investigació Criminal (DIC) de la Regió Policial de Barcelona s’ha fet càrrec de la investigació.
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- La pluja torrencial provoca riuades en diversos municipis
- Història naval De Barcelona a Cuba en vaixell noucentista
- Míting a Castella-la Manxa Feijóo promet als empresaris del camp menys burocràcia i impostos
- Acte polític a Màlaga Pedro Sánchez expressa el seu «orgull» per les protestes propalestines a la Vuelta a Espanya
- Opinió Xarxes socials i salut mental juvenil: entre la visibilització i la banalització
- Futbol / La crònica El Barcelona enlluerna el València en una capsa de sabates
- La contracrònica Suplents que no ho són
- A BALAÍDOS Un penal en el temps afegit frustra la primera victòria del Girona
- Cop franc Que bé, que t’has quedat