Succés
Busquen al Guadalquivir una persona que va caure al riu a Sevilla
Un dispositiu del cos de bombers de Sevilla rastreja des de poc abans de les 10 de la nit part del curs del Guadalquivir al seu pas per la ciutat a la recerca d’una persona que ha caigut al riu.
Emergències de l’Ajuntament ha informat a les seves xarxes socials oficials que sobre l’esmentada hora s’ha rebut l’avís de la caiguda a l’aigua d’una persona a prop del Paseo de la O, on se centren les tasques de recerca. Fins poc abans de les 00.30 la recerca encara no havia donat resultat.
Temes:
- Entrevista Carla Simón: «La meva mare va deixar l’heroïna i em va tenir a mi, tot i que després va arribar la putada de la sida»
- Restauració Tanquen una desena de bars i restaurants de la Costa Brava després del suïcidi del propietari
- Accident a Portugal Almenys 15 morts i 18 ferits al descarrilar un funicular a Lisboa
- Un crim sense resoldre 24 anys desprén L’ADN del jersei d’Helena Jubany obre la porta a un judici
- Sanitat privada El grup Vithas estrenarà el seu hospital de referència a Catalunya a l’octubre
- Discrepàncies internes Rull rebutja els motius de Giró per anar-se’n de Junts: «Quan hi ha possibilitat d’entesa s’entra a fons, aquí i a Madrid»
- Festa Major de Barcelona Estopa firmarà la banda sonora del Piromusical de la Mercè 2025
- Aerolínies Barcelona és la connexió més afectada per la retallada de 36 rutes de Ryanair
- CCOO Lledoners denuncia l'agressió sexual d'un intern a una treballadora del centre
- Ciberseguretat Evita ser estafat amb només desactivar aquesta opció del telèfon