INVESTIGACIÓ OBERTA
Dos nous apunyalaments en una nit a Barcelona
El primer apunyalament es va produir a les 21.45 al barri de la Ribera i la víctima està ingressada en estat greu a l'Hospital del Mar
El segon, cap a les 5.30 a la Barceloneta i l'autor de l'agressió ha sigut detingut

zentauroepp49428209 pou de la figuera190813112217
Dos homes han sigut apunyalats de gravetat en les últimes hores a Barcelona en dues baralles que han tingut lloc al districte de Ciutat Vella, segons han informat els Mossos d’Esquadra, que ara per ara han detingut una persona com a presumpta autora d’una de les agressions.
El primer apunyalament es va produir cap a les 21:45 hores d’ahir al Pou de la Figuera, al barri de la Ribera, on per causes que s’investiguen un home va resultar ferit de gravetat per arma blanca. Segons avança avui ‘El País’, la víctima va rebre una punyalada al tòrax i va ser traslladada d’urgència a l’Hospital del Mar, tot i que no es tem per la seva vida, asseguren fonts policials.
Aquesta matinada, cap a les 05:30 hores, al Pla de Palau, al barri de la Barceloneta, s’ha produït una nova agressió amb arma blanca que ha acabat amb un altre home ferit de gravetat i traslladat a un centre hospitalari. Els Mossos d’Esquadra han detingut poc després el presumpte autor d’aquesta agressió.
Notícies relacionadesEs tracta del quart incident violent que es produeix a la ciutat de Barcelona en només una setmana. El passat 8 d’agost un home de 45 anys va morir en una baralla amb una altra persona a la plaçeta del Comerç, molt a prop d’Arc de Triomf, i ahir va aparèixer morta una dona de 46 anys sota un camió aparcat al passeig de Cantunis, en una zona poc transitada del districte de Sants-Montjuïc de Barcelona.
Al barri de la Mina del municipi veí de Sant Adrià de Besòs (Barcelona), a més, es va produir diumenge una baralla que va acabar amb la mort per apunyalament d’un home de 30 anys.
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció
- Un paracaigudista resulta ferit molt greu a Empuriabrava
- De compres ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés
- Aquesta és la flor groga silvestre que no deixes de veure pels carrers de Barcelona
- Crisi interna Santos Cerdán entrega l’acta quatre dies després de l’informe de la UCO i deixarà de ser aforat