PRESÓ D'A LAMA
Alerta biològica en una presó gallega per una carta amb pols sospitosa
Els dos funcionaris que han obert el sobre han hagut de ser aïllats
La Guàrdia Civil investiga la substància, que ha arribat a l'estafeta del centre

carcel-a-lama
Una carta ambpols blanca sospitosa ha obligat a activar aquest dimecres l’alerta biològica a la presó d’A Lama (Pontevedra). El paquet ha arribat a l’estafeta postal de la presó. Dos funcionaris han obert el sobre al voltant de les 12.45 hores, i, al veure el seu contingut, han alertat la direcció del centre penitenciari. Els dos treballadors han sigut aïllats a l’habitació on és el sobre, segons informa 'La voz de Galicia'.
La presó harestringit les entrades i les sortides i la zona en la qual ha aparegut la carta, evacuada, a l’espera que els especialistes de la Guàrdia Civil en la lluita contra aquest tipus d’armes, que ja són a la presó, analitzin el contingut del sobre.
No és la primera vegada que el centre penitenciari rep un paquet sospitós amb aquestes característiques: el febrer del 2015, un sobre amb mata-segells de la capital basca, Vitòria,sense remitent, dirigit al director de la presó i que contenia una pols blanquinosa, va obligar a activar el protocol davant d’un possible atemptat biològic.
- Altes temperatures Dones grans que es confinen per «no morir» de calor: «Em tanco amb un ventilador, tres ampolles d’aigua... i les telenovel·les turques»
- Tips de les residències d’estudiants a Collblanc
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Incendis i tuits frenen Vox
- Els incendis exposen els diferents models de gestió de cada comunitat
- Obituari Mor Eduard Carbonell, exdirector del MNAC i ideòleg de la identitat del museu
- Spam tecnològic El pla contra les estafes telefòniques permet bloquejar 48 milions de trucades i dos milions d’SMS fraudulents
- CRISI D’INCENDIS El PP acusa Sánchez de «polaritzar» i rebutja la seva proposta de pacte d’Estat sobre el canvi climàtic
- Final de l’onada de calor Catalunya posa en prealerta el pla Inuncat davant la previsió de pluges intenses
- Després de la petició d’un sector crític Junqueras s’obre que ERC celebri una consulta interna per decidir si continua fent costat a Illa