A GIRONA
Una avioneta s'incendia després de xocar a l'aeròdrom d'Empuriabrava
Els ocupants, un matrimoni francès, han resultat pràcticament il·lesos
Un matrimoni francès que viatjava en una avioneta particular aquest divendres amb destí a l'aeròdrom d'Empuriabrava (Girona) ha resultat il·lès a l'incendiar-se l'avioneta després de xocar amb una tanca de la carretera que envolta l'aeròdrom durant les maniobres d'aterratge.
Segons han informat a Europa Press fonts de la policia local de Castelló d'Empúries (Alt Empodrà, Girona), l'accident s'ha produït al desplegar el tren d'aterratge de l'avioneta, que ha xocat amb un guarda-rail de la carretera C-260 i ha impactat a la pista d'aterratge.
Els agents estan investigant en aquests moments si l'accident s'ha produït per "un error de càlcul o una avaria" de l'aparell.
Notícies relacionadesEls ocupants són un matrimoni francès que ha sortit pel seu propi peu de l'avioneta i pràcticament il·lesos, només amb algunes esgarrinxades.
Fins al lloc dels fets s'han desplaçat tres dotacions de Bombers de la Generalitat, agents de la policia local de Castelló d'Empúries i responsables de l'aeròdrom d'Empuriabrava.
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El Liceu Mar transformarà el Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent