El xef Alejandro Sanahuja busca revolucionar les coccions tradicionals del marisc incorporant tècniques d’avantguarda des dels fogons de l’O’Peregrino, marisqueria amb més de 30 anys de tradició ubicada a l’Eixample barceloní, i de la qual va prendre els comandaments a finals del 2020. En un any, ha reformulat per complet la seva proposta gastronòmica per demostrar que és possible transformar la cuina tradicional mantenint el sabor i l’essència dels seus productes.
El tracte pròxim amb el client és un altre dels aspectes claus del local (www.operegrino.es), on la gran majoria dels comensals es deixen aconsellar pel ‘maitre’ segons el producte fresc disponible i les noves incorporacions de la carta.
Temes:
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- El PP veu "KO" el Govern i acusa Sánchez d’"encobrir assetjadors"
- Tempesta política L’UCO i la UDEF sembren dubtes de corrupció en el rescat de tres empreses
- Sánchez admet errors amb el protocol d’assetjament del PSOE
- Sondeig del GESOP Polarització en les preferències dels pactes a Extremadura
- La lluita per Andalusia Els plats a l’aire de la candidata Montero
