Sortejos
Premi d’1,2 milions en la Primitiva cau a Cornellà
L’amo d’un butlleta de La Primitiva validat a Cornellà de Llobregat (Barcelona) percebrà més d’1,2 milions d’euros a l’haver sigut l’únic guanyador de la primera categoria en el sorteig celebrat aquest dijous, segons va informar Loteries i Apostes de l’Estat.
El bitllet guanyador ha sigut validat a l’Administració de Loteries número 14 de Cornellà de Llobregat (Barcelona), situada al centre comercial Splau – avinguda Baix Llobregat. El propietari cobrarà un total d’1.264.760,42 euros.
La combinació guanyadora del sorteig de La Primitiva celebrat aquest dijous, 12 de gener del 2023, ha estat formada pels números 1, 13, 19, 24, 43 i 46. El número complementari és el 20, el reintegrament és el 2 i el Joker, 2367527. La recaptació del sorteig va ascendir a 11.261.172,00 euros.
- CAS ZAPATERO La UDEF destaca que Zapatero va entregar al seu «lloctinent» un llistat de possibles clients: Florentino Pérez, Beatriz Corredor i Josu Jon Imaz
- Temps estival Barcelona afronta una nit de calor tropical aquest diumenge, amb temperatures per sobre dels 20 graus
- Acte a Catalunya amb Tellado El PP exigeix a Sánchez aclarir quina influència tenia Zapatero: «És l’escàndol més gran de la política al nostre país»
- Locals polèmics Bars que encara exhibeixen simbologia franquista malgrat la llei de memòria democràtica: «No s’entén que no els multin»
- Entrevista Elma Saiz: «Davant la sinistra prioritat nacional del PP i Vox, la nostra prioritat és la igualtat d’oportunitats»
