CUPONAZO ONCE
El Cuponàs de l’ONCE: sorteig del divendres 14 d’octubre del 2022
Comprova el resultat del sorteig del Cuponàs de l’ONCE

cuponazo-img
El sorteig del Cuponàs de l’ONCE d’avui divendres 14 d’octubre del 2022 premiat amb 25.000 euros per cupó, ha donat com a guanyador el número:
96.311
96.311Jugar ara a l’
S’ha emportat el gran premi de 9 milions d’euros la sèrie: 043
► També pots comprovar els premis i altres sortejos del Cuponàs de l’ONCE
comprovar els premis i altres sortejos del Cuponàs de l’ONCEEls cupons que coincideixin amb el guanyador del premi principal en les seves quatre últimes xifres han sigut premiats amb 150 euros. Els de les tres últimes xifres, amb 15 euros; els de les dues últimes, amb 6 euros, i els que coincideixin en l’última xifra, amb 3 euros.
Els sortejos del Cuponazo de l’ONCE es fan cada divendres. Els dissabtes i diumenges se sortegen els sueldazos del cap de setmana, amb un gran premi de 300.000 euros més 5.000 euros mensuals durant 20 anys a les cinc xifres i la sèrie (1.500.000 euros en total). I de dilluns a dijous, el cupó diari, dotat amb 500.000 euros al bitllet amb el número i la sèrie guanyadors.
Podeu comprovar els resultats d’altres sortejos i loteries al nostre portal especialitzat.
- Successos Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Famosos El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Presentador de ‘Col·lapse’ a TV3 Ricard Ustrell farà un parèntesi en la seva carrera televisiva
- Final d’un pontificat L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista
- Final copa del rei Plantada històrica del Madrid a la Copa: ni entrena ni assisteix a les rodes de premsa
- Flick demana protegir els àrbitres abans de la final: "No respectar-los és no tenir fair play"
- Horari i on veure el funeral del papa Francesc per televisió
- Benestar Álvaro Bilbao, psicòleg: "Preocupar-se molt per les coses pot ser un símptoma de salut mental fràgil"
- Un mosso rescata els dos ocupants d'un cotxe després de xocar contra un mur i caure a una piscina