GORDO PRIMITIVA
El Gordo de la Primitiva: sorteig del diumenge 17 d'abril del 2022
Comprova el resultat del sorteig del Gordo de la Primitiva
El resultat del sorteig del Gordo de la Primitiva d'avui diumenge 17 d'abril del 2022 ha sigut la combinació formada pels números:
6-18-19-40-48
Número clau (reintegrament): 0
► També podeu comprovar els premis i altres sortejos del Gordo de la Primitiva
Els guanyadors dels cinc números principals i el reintegrament obtenen el màxim premi. També resulten agraciats els que n’encertin cinc, quatre, tres o dos números, sent el premi més gran si a més tenen el reintegrament. Encertar només el número clau dona dret a la devolució dels diners de l’aposta.
Els sortejos del Gordo de la Primitiva se celebren cada diumenge. Cada aposta costa 1,5 euros i consisteix a seleccionar cinc números diferents entre l’1 i el 54 de la primera matriu (pronòstics), i un entre el 0 i el 9 de la segona matriu (número clau o reintegrament).
A més, es poden fer apostes múltiples de fins a 11 números. Una mateixa aposta no pot obtenir més d’un premi, però les diferents apostes d’un butlleta sí que poden guanyar diversos premis.
Notícies relacionades■ Podeu comprovar els resultats d'altres sortejos i loteries al nostre portal especialitzat
També podeu accedir a tota la informació sobre la Loteria de Nadal i buscar un dècim per aquest sorteig extraordinari del 22 de desembre.
- CAS ZAPATERO La UDEF destaca que Zapatero va entregar al seu «lloctinent» un llistat de possibles clients: Florentino Pérez, Beatriz Corredor i Josu Jon Imaz
- Temps estival Barcelona afronta una nit de calor tropical aquest diumenge, amb temperatures per sobre dels 20 graus
- Acte a Catalunya amb Tellado El PP exigeix a Sánchez aclarir quina influència tenia Zapatero: «És l’escàndol més gran de la política al nostre país»
- Locals polèmics Bars que encara exhibeixen simbologia franquista malgrat la llei de memòria democràtica: «No s’entén que no els multin»
- Entrevista Elma Saiz: «Davant la sinistra prioritat nacional del PP i Vox, la nostra prioritat és la igualtat d’oportunitats»
