BONOLOTO AVUI
Bonoloto: Sorteig del divendres 23 d'agost del 2019
Comproveu el resultat del sorteig de la Bonoloto d'avui
Sorteig de la bonoloto. /
El resultat del sorteig de la Bonoloto del dijous 23 d’agost del 2019ha sigut la combinació formada pels números:
5 - 13 - 27 - 31 - 34 - 41
5 - 13 - 27 - 31 - 34 - 41
Complementari: 30
30
Reintegrament: 1
1
Recordeu que podeu comprovar els sortejos anteriors de la Bonoloto en la nostra pàgina exclusiva dedicada a aquest sorteig
Els guanyadors dels sis números principals obtenen el màxim premi. També resulten agraciats els que encertin cinc números i el complementari, quatre números o tres números. El reintegrament suposa recuperar els diners de l’aposta.
Els sortejos de la Bonoloto se celebren de dilluns a dissabte. Cada aposta costa 0,50 euros i consisteix a seleccionar 6 números diferents entre l’1 i el 49. Al segellar el bitllet s’obté un número entre el 0 i el 9 que correspon al reintegrament.
Notícies relacionadesEn la Bonoloto hi ha dues modalitats de joc: diària i setmanal. També es poden fer apostes múltiples de fins a 11 números.
També podeu comprovar els resultats d’altres sortejos i loteries en el nostre portal dedicat en exclusiva, en què podreu consultar-los acabats de publicar per les corresponents administracions.
- Estat dels embassaments Cinc dies de pluges torrencials disparen les reserves dels pantans catalans del 70% al 82%
- Tragèdia al mar La família dels valencians morts en el naufragi d’Indonèsia: «No tornarem a Espanya sense tots quatre, tots junts»
- Temporal de pluja L’alerta roja per pluges reviu els fantasmes de la dana a la zona zero de València
- Anàlisi d’audiència El duel entre ‘El hormiguero’ i ‘La revuelta’ el 2025: un guanyador i l’‘efecte Rosalía’
- Informe de l’ONU L’època més violenta de la història recent s’endureix amb dones i nenes a tot el món
