LOTERIA EXTRAORDINÀRIA
Premis del Sorteig d'Or de la Creu Roja 2018
El primer premi s'emportarà tres milions d'euros

sorteo-cruz-roja-2018
Una de les loteries més importants de l’any, el Sorteig d’Or de la Creu Roja, concedirà aquest dijous, 19 de juliol del 2018, tres milions d’euros (o el seu contravalor en or) al guanyador del primer premi.
Per la seva part, el segon i el tercer premi estan dotats amb 1.500.000 euros i 750.000 euros, respectivament. Cadascun d’aquests premis es concedeix a un únic bitllet i el preu dels bitllets és de 5 euros la unitat.
La resta de premis del sorteig (amb una quantia de 1.295.400 euros) es repartirà entre 3.897 premis, repartits en diferents lots:
- 129 premis de 2.500 euros per a tots els bitllets amb el mateix número que el premi guanyador però de diferent sèrie.
- 129 premis de 1.500 euros per als bitllets que coincideixin amb el segon premi però tinguin diferent sèrie.
- 129 premis de 600 euros per a tots els números iguals al tercer a excepció de la sèrie guanyadora.
- 1.170 premis de 300 euros per als bitllets que comparteixin les quatre últimes xifres amb les del primer premi.
- 1.170 premis més de 200 euros per a aquells bitllets que coincideixin amb les quatre últimes xifres del segon premi.
- 1.170 premis de 100 euros (els de menor quantia) per a aquells en què les quatre últimes xifres coincideixin amb el tercer.
Premis intercanviables per or
Notícies relacionadesTots els premis podran intercanviar-se pel seu contravalor en lingots d’or, segons es fixi al tancament del Mercat de Metalls Preciosos de Londres del dia 18 de juliol del 2018. Els premis no són acumulatius i caduquen al cap de 90 dies des de la celebració del sorteig.
A més, paral·lelament a aquesta loteria, Creu Roja sortejarà viatges per a dues persones en què es podran conèixer els projectes que aquesta organització executa per acabar amb la pobresa a Espanya (classes de recolzament escolar, tallers de memòria per a persones grans...). Els que vulguin participar en aquest sorteig paral·lel només hauran de facilitar les seves dades a l’organització. Per participar no és necessari haver comprat bitllet.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"