Detingut un pare per agredir un nen de 12 anys en un partit de futbol a Lloseta
Els fets van passar al camp de futbol municipal
La Guàrdia Civil ha detingut un home per presumptament agredir un nen de 12 anys en un partit de futbol a Lloseta.
Els fets, segons han explicat fonts de l'Institut armat, van passar aquest dimarts al camp de futbol municipal de la localitat.
Notícies relacionadesMentre es disputava un partit de futbol de nens d'uns 12 anys, un dels pares, en un moment donat, va saltar al camp i va començar a colpejar un dels menors.
La Policia Local del municipi i la Guàrdia Civil van acudir a les instal·lacions i van arrestar l'home, que aquest dimecres va passar a disposició judicial.
Temes:
- Crisi de parella Sobreviure al ‘baby clash’, la potencial crisi de parella que desencadena el naixement d’un fill
- Sector molt masculinitzat Yara, oficial de primera en obres amb 25 anys: "Vull arribar a un munt de noies i que s’adonin que aquest ofici també és nostre"
- Guadalupe, restauradora de mobles antics: «Les deixalles d’alguns són els meus tresors»
- Disturbis a Barcelona Els Mossos denuncien tres radicals del Barça per trencar els vidres de l’autocar de l’Atlètic a la seva arribada al Camp Nou
- Condemnat a 12 anys de presó l'home que va retenir i violar una noia a la zona dels Trullols de Manresa
