Sinistre a Rodalies
Els bombers alerten de «possible inestabilitat» a l’AP-7 per la caiguda del mur que va causar l’accident de tren a Gelida
El carril més pròxim al mur està tallat, però de moment la resta de l’autopista es considera «apta» per al tràfic
Detalle de la parte frontal del tren accidentado en Gelida, al chocar contra un muro de contención /
Els Bombers de la Generalitat alerten d’una situació de «possible inestabilitat» a l’AP-7 a l’altura de Gelida (Alt Penedès), en el tram on es va produir el despreniment d’un mur de contenció de la mateixa autopista que va provocar l’accident de tren d’aquest dimarts.
El cap d’intervenció dels Bombers de la Generalitat, Guillem Amorós, ha detallat que el mur col·lapsat «es recolza» actualment sobre el tren accidentat i que caldrà valorar com es comporta aquest talús una vegada es retiri el vagó.
Actualment, hi ha tallat un carril de l’autopista –el més pròxim al mur– i els Bombers asseguren que la resta de la via és «apta per al tràfic». Els Bombers han requerit al Ministeri de Transports i a Adif una «avaluació conjunta» de la situació.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Després d'un mes i mig Rodalies preveu reobrir la R3 entre la Garriga i Ripoll aquest dimecres
- Neix a Sant Joan de Vilatorrada EcoCarrer, una aplicació per digitalitzar tota la vegetació: «Hi ha verd per tot arreu, però sovint és invisible»
- Sarau anual La restauració de Barcelona torna a omplir La Paloma de cares conegudes i homenatja Alberto San Juan
- Medi ambient ¿Què és la marea blava que cobreix platges de la Costa Brava? Així són les 'falses' meduses que arrosseguen els corrents i el vent
- Avenç científic Una anàlisi de sang podria predir la demència en dones fins a 25 anys abans de l’aparició dels primers símptomes
