Incidència a Rodalies
Dues avaries a Fabra i Puig i Sagrera causen retards en totes les línies de Rodalies que travessen Barcelona
La fallada doble en la infraestructura ha obligat a interrompre el servei a la R1, R2, R2 Nord, R3, R4 i R7 durant 20 minuts
Usuarios de Rodalies en la estación de Sants de Barcelona /
Dues incidències simultànies a la infraestructura, una a Sagrera i una altra a Fabra i Puig, han obligat a tallar la circulació de les línies R1, R2, R2 Nord, R3, R4 i R7 durant uns 20 minuts, segons ha informat Renfe a les 16.32 hores. Pocs minuts abans de les cinc de la tarda, l'operador ha informat del restabliment del servei.
En primera instància, l'operador ha informat que hi havia una única incidència entre Fabra i Puig i Clot, dues estacions que no estan connectades ni al mateix túnel. Per El Clot passa la R1, la R2 Nord i la R2 i per Fabra i Puig circulen la R3, la R4, la R7. Després s'ha aclarit la cosa: una fallada a Sagrera i una altra a Fabra i Puig. En qualsevol cas, després de la resolució de l'avaria passarà algun temps fins que els trens recuperin els horaris i la freqüència de pas prevista. Segons Renfe, els retards sobre les 17 hores poden superar els 20 minuts.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora de la situació a l’Orient Mitjà
- Infracció de l’ordenança Barcelona imposa gairebé 1.000 multes per passejar gossos sense corretja després de dos anys i mig de veto
- PAU 2026 El paper de la dona segons Clara Campoamor i Pilar Primo de Rivera, a l’examen d’història de la selectivitat a Catalunya
- COMPORTAMENT HUMÀ Un estudi conclou que les persones tenen una tendència natural a caminar per l’esquerra
- Ús de pantalles El «criticoma» o com l’exposició primerenca a les pantalles pot modificar el cervell permanentment
