Mapes
Aquesta és la zona zero de València on ha colpejat la pitjor dana del segle
La zona zero de la pitjor dana d'aquest segle està delimitada per les comarques de la Foia de Bunyol i la Plana d'Utiel. En aquest territori s'han registrat gairebé 500 litres per metre quadrat a Xiva, Bunyol o Torís; més de 300 a Requena, i altres 275 a Utiel. De fet, aquestes poblacions van rebre en vuit hores l'aigua que cau en tot un any a València.
La gota freda també ha caigut amb fúria a Catadau, Montroi i la Pobla Llarga. Més enllà d'això, el cert és que les acumulacions d'aigua han estat extraordinàries a tota la província de València, amb acumulacions superiors als 200 litres per metre quadrat en una àmplia zona, segons ha informat l'AEMET.
Temes:
- Mascotes La UE endureix les normes per als propietaris de gossos i gats: el nou requisit obligatori que arriba a l’abril
- Pràctiques de risc Onada de festes 'chemsex' a la Catalunya Central per Setmana Santa
- Viatge del 6 al 12 de juny El lema de la visita del papa Lleó XIV a Espanya serà 'Alceu la mirada'
- Violacions de l’alto el foc Israel aprofita l’atenció centrada en la guerra contra l’Iran per ocupar més territori a Gaza
- Pesta porcina a Catalunya Les empreses dedicades a la captura de senglars reclamen participar en l’operatiu de Collserola: «Ens vam oferir i no vam obtenir resposta»
