Fòrum
La primera Trobada de Dones Prensa Ibérica se celebra a Barcelona
Aquestes reunions entre dones líders pretenen compartir experiències, així com aprofundir en els desafiaments als quals s’enfronten.
Coincidint amb la quarta edició dels Premis Woman Sport, es va celebrar a Barcelona la Primera Trobada de Dones Prensa Ibérica. L’acte va reunir dones líders en diferents sectors. Presidit per la vicepresidenta de Prensa Ibérica, Arantza Sarasola, i la directora editorial, Ainhoa Moll, hi van assistir Aurora Catà, vicepresidenta de la Copa Amèrica; Blanca Sorigué, CEO de la Zona Franca; Elena Foquet, directora de Value Retail; Eva Dimas, directora de marca de Simorra; Eva Palao, arquitecta i editora de Rabat Magazine; Gemma Mengual, esportista i empresària; Maite Gassó, directora creativa del grup Lola Casademunt; Maria Eugènia Gay, tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona; Rosa Tous Oriol, vicepresidenta de Tous i presidenta d’ANDEMA, i Verónica Blume, model i emprenedora.
Per part, de Prensa Ibérica hi van assistir la periodista Carme Barceló; la directora de la revista Woman, Mayka Sánchez; la subdirectora de Sport, Iulene Servent, i el director de Sport, Joan Vehils.
En el marc d’un dinar distès es va parlar de diversos temes d’actualitat. Des de l’última hora de la Copa Amèrica –que es disputa a Barcelona– fins a l’evolució del món de la moda o el lideratge actual que exerceixen en la societat algunes exmodels i exesportistes. Aquesta trobada entre dones líders pretén compartir experiències, així com aprofundir en les inquietuds i els desafiaments als quals s’enfronta la dona.
- Cues pel 48 Open House Barcelona
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- La contracrònica Vinícius arruïna la millor tarda de Xabi
- Eleccions legislatives a l’Argentina Milei es prepara per fer canvis amb el suport inèdit dels Estats Units
- Educació El ‘bullying’ s’enquista per les dificultats per identificar-lo
- El Zoo de Barcelona accelera la seva gran transformació amb l’horitzó al 2030: així seran els nous espais
- Anàlisi de la mala ratxa culer Seqüeles de la derrota al Bernabéu: Flick segueix amb el Barça desconfigurat
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: L’inici d’una gran aventura informativa molt més distesa, com un bon segon cafè
- Judici a Barcelona Roures asseu a la banqueta Bartomeu: l’acusa d’injuriar-lo i li reclama una multa i 100.000 euros
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
