Prensa Ibérica enforteix l’equip de desenvolupament digital
El grup de comunicació incorpora Jesús Carrera com a director general d’Estratègia de Negoci i Germán Frassa com a director de Producte.

Jesús Carrera i Germán Frassa fitxen per Prensa Ibérica per reforçar la seva aposta per la transformació digital com a vehicle per avançar cap a un nou model de negoci basat en continguts i productes cada vegada més innovadors.
Jesús Carrera serà director general d’Estratègia de Negoci, responsabilitat de nova creació des de la qual dirigirà i coordinarà tres àrees fonamentals del grup: Data & Tecnologia, Màrqueting i Producte. Carrera, que exercirà la seva tasca en dependència directa del director general de la companyia, Sergi Guillot, acredita una prestigiosa trajectòria professional en el sector. Procedent de Vocento, on ha exercit els últims set anys com a chief digital officer i chief revenue officer, Carrera ha sigut president de la International Advertising Bureau (IAB) i membre del consell de Wemass, la comercialitzadora de publicitat programàtica fundada per Prisa, Vocento i Godó. Ha sigut emprenedor digital i, de molt jove, entrenador de l’equip de bàsquet CAI Saragossa, amb el qual va jugar a l’ACB i va guanyar la Copa del Rei.
En el seu afany per millorar el seu desenvolupament digital, el grup de comunicació líder de la informació regional i local a Espanya incorpora també com a director de Producte Germán Frassa. El fins ara director d’Estratègia Digital del mitjà esportiu Relevo, pertanyent a Vocento, és periodista de formació, tot i que s’ha desenvolupat com a professional en el camp de la tecnologia i el producte digital. Frassa, que compta amb una dilatada experiència i reconeixement dins del sector, ha treballat anteriorment per a Telefónica, Terra i Unidad Editorial, on durant 10 anys va exercir com a director de Producte Digital i Desenvolupament d’Audiències Digitals.
Tant la direcció general de màrqueting liderada per Ana Multigner, com la direcció general de Data & Tecnologia, liderada per Roberto Álvarez, s’integren sota la direcció general d’Estratègia de Negoci per potenciar la sinergia entre les tres àrees.
Amb aquest redisseny corporatiu Prensa Ibérica persegueix una estratègia que posi en valor l’escala del grup, el coneixement de l’usuari com a punt de partida de totes les activitats i el desenvolupament de nous productes i solucions. El mitjà de comunicació busca millorar els seus productes digitals per accelerar el desenvolupament de nous models de negoci.
Notícies relacionadesEl grup
El grup de comunicació suma a tot el país 27 diaris i gairebé 70 Cròniques locals, a més de diverses revistes. EL PERIÓDICO, El Periódico de España, La Nueva España, Faro de Vigo, Levante-EMV, Información, Diario de Mallorca, La Provincia-DLP i El Día són només algunes de les capçaleres més rellevants del grup. Amb 2,1 milions de lectors en premsa i revistes i gairebé 200.000 exemplars, el grup de comunicació és líder en audiència i difusió en diverses autonomies i compta amb un creixent posicionament en suport digital. A internet, les seves publicacions freguen els 23 milions de visitants únics i superen els 465 milions de pàgines vistes al mes, cosa que el converteix en el primer grup espanyol de comunicació en la categoria d’informació general de GfKDam (Companyies News Publisher MC).
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos