El conductor de l’autobús accidentat al Pirineu va evitar una tragèdia
L’accident ocorregut ahir a la vall de Benasc (Osca), en què un microbús amb 21 persones a bord (20 passatgers i el conductor) es va estimbar per un terraplè, va poder acabar en tragèdia, però, així que es van coneixent més detalls de l’esdevingut, es constata que no tot va ser una qüestió de sort. La destresa del conductor va evitar mals majors. Ara se n’estan investigant les causes, i s’apunta a un problema mecànic, potser una fallada als frens o alguna cosa més, però "és prematur i gens concloent".
Segons fonts de la companyia de transports Avanza, el motor es va parar quan es trobava pujant per la carretera d’Eriste a Espigantosa en una pujada amb un pendent del 30%. El conductor no va poder impedir que el vehicle retrocedís marxa enrere i sense fre cap al terraplè. "Quan va veure que no podia ficar la primera marxa ni aturar-lo amb els frens, va aconseguir obrir les portes i dir-los a tots que saltessin". "Només hi havia quatre passatgers dins de l’autobús quan va caure i tres d’ells van sortir pel seu propi peu", van explicar des de l’empresa.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Apunt Camí de l’urinari
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
- Tsygankov ressuscita un Girona que aconsegueix sortir del descens
