Comencen les restriccions d’accés de vehicles al Cap de Creus

Un vehículo intentando entrar en el recinto que está cerrado en el Cap de Creus /
Aquest cap de setmana han començat les restriccions d’accés al Cap de Creus des de Roses (Alt Empordà, Girona), que aquest any s’allarguen gairebé un mes i mig més. Des d’ahir i fins al pròxim 11 de setembre, la barrera que dona accés al parc natural des de la carretera Montjoi estarà tancada per als cotxes i autocaravanes entre les deu del matí i les cinc de la tarda. El 2023, la restricció es va aplicar en un període més curt: entre el 15 i el 31 d’agost.
El primer dia de la posada en marxa d’aquesta mesura només es va permetre accedir a l’espai natural amb els seus vehicles als veïns de la zona o a les persones que havien fet una reserva en algun restaurant o establiment turístic. La gent que anava a peu va poder passar sense cap problema.
Notícies relacionadesMitjana tornada
Aquesta restricció va agafar desprevinguts altres visitants que pretenien passar el dia al Cap de Creus i que es van veure obligats a fer mitja volta. Malgrat això, la majoria es va mostrar conforme que es protegeixi el parc i "no es massifiqui", que és la intenció de l’Ajuntament de Roses.
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Les batalles del Madrid Florentino declara la guerra a tothom
- TELEVISIÓ I MAS Sandra Barneda
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos