COMUNICACIÓ
L’AMI enalteix el dret a la informació davant el pla de Sánchez

L’Associació de Mitjans d’Informació (AMI) va recordar ahir que defensa "sense embuts el dret a la llibertat d’informació, com a dret fonamental" reconegut per la Declaració de Drets Humans de l’ONU i la Constitució.
Precisament, diumenge passat, el president del Govern, Pedro Sánchez, va anunciar en una entrevista que presentaria el mes que ve un pla d’acció democràtica per "acabar amb la impunitat d’alguns pseudomitjans finançats en bona part per governs de coalició d’ultradreta entre el PP i Vox", a més a més de modificar la llei orgànica sobre el dret a l’honor i a la rectificació.
"El dret a la informació és el dret essencial sobre el qual es construeixen tots els altres drets i llibertats ciutadans", va manifestar l’AMI alhora que va afegir també que "el beneficiari últim del dret a la informació no són els mateixos mitjans d’informació, sinó els ciutadans individuals que d’aquesta manera veuen garantit el seu dret al coneixement a través del dret a la informació" i que "només existeix la llibertat ciutadana des del coneixement informat".
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça rep a la fi de l’Ajuntament la llicència de primera ocupació del Camp Nou
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Científic de prestigi Manel Esteller deixa l’Institut Josep Carreras després d’una auditoria per presumptes irregularitats
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- NEGA QUALSEVOL POLÈMICA Hansi Flick, sobre Lamine Yamal: «té una actitud molt professional, en la seva vida privada no m’hi fico»
- Gir judicial Jonathan Andic, de testimoni a investigat: ¿què sabem i què no de la mort del fundador de Mango?