Mireia del Pozo, premi Mundial de la Pau per la Igualtat
Mireia del Pozo, de 46 anys i reconeguda experta internacional en igualtat, diversitat i gènere, s’ha convertit en la primera dona catalana de la història a ser guardonada amb el Premi Mundial de la Pau per la Igualtat, guardó que atorguen el Fòrum Mundial de la Pau, la Fundació per a la Pau Schengen, el Comitè de la Pau i Sa Altesa Reial el Gran Duc de Luxemburg. Del Pozo va ser la ideòloga i responsable del desplegament del Pla d’Urgència i Emergència a Cataluya per a dones emprenedores, empresàries i autònomes durant la pandèmia.
També ha sigut premiat Federico Mayor Zaragoza, exdirector general de la Unesco. Activistes pacifistes de tot el món es van citar ahir a Luxemburg en la cerimònia de lliurament de la 12a edició.
Temes:
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Desenvolupament Si el teu fill neix en un d’aquests tres mesos serà més intel·ligent, segons la ciència
- Borrasca atlàntica Catalunya activa l’alerta d’inundació davant el temporal previst per Nadal i Sant Esteve
- Hisenda El Govern recula i els aturats no hauran de presentar declaració de la renda
- A La Villarroel Jordi Casanovas estrena ‘Göteborg’, una comèdia dramàtica romàntica sobre les segones oportunitats
- Relacions entre socis Junqueras es veurà amb Sánchez per «obligar-lo a complir» els pactes amb ERC
