El Regne Unit no donarà educació sexual "explícita" als nens de menys de 13 anys

El Govern britànic fa un pas més en la seva lluita contra l’educació sexual i la identitat de gènere a les aules. El Ministeri d’Educació ha preparat una guia per als centres educatius d’Anglaterra que fixa una edat mínima per rebre xerrades sobre sexe. A partir d’ara, els nens de menys de 9 anys no podran rebre cap tipus d’educació sexual, i les converses "explícites" –informació sobre mètodes anticonceptius, malalties de transmissió sexual i avortament– només podran ser impartides als alumnes de més de 13 anys.
En el cas dels alumnes de menys de 9 anys, la informació es limitarà a qüestions bàsiques com la concepció i el naixement, mentre que a partir dels 13 anys rebran informació sobre pornografia i violència sexual. Els pares es poden negar que els seus fills rebin aquest tipus d’informació, excepte en circumstàncies excepcionals.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»