Nacho Vidal serà jutjat per homicidi imprudent

L’exactor porno i empresari Nacho Vidal no esquivarà el banc dels acusats per un homicidi imprudent. L’Audiència de València ha ordenat al Jutjat d’Instrucció número 2 de Xàtiva que emeti una interlocutòria processant Vidal, així com una familiar seva i un ajudant, per la mort del fotògraf Jose Luis Abad al realitzar-li l’anomenat ritual del verí de gripau, cerimònia d’origen xamànic en la qual s’utilitza una substància molt al·lucinògena.
Els fets van passar a la vivenda de Vidal a Énguera el 2019. El setembre del 2023 el jutjat va ordenar el tancament de la investigació, però l’Audiència de València va acceptar el recurs dels familiars d’Abad.
Temes:
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»