Els Neymar rebutgen ajudar Alves a pagar la seva fiança milionària

Males notícies per a Dani Alves. El jugador de futbol esperava una transferència des del Brasil per aconseguir el milió d’euros de fiança que necessita per sortir de la presó. Una de les ajudes era la de la família Neymar, pare i fill, que ja li van deixar 150.000 euros per atendre el pagament de la indemnització a la víctima, abans del judici, quan encara no havia sigut condemnat a quatre anys i mig de presó per agressió sexual.
No obstant, el pare de Neymar Jr, Neymar da Silva Santos, va comunicar a través de les xarxes socials que no tornarà a ajudar-lo, de manera que el jugador té més "dificultats" de les que preveia per aconseguir arribar al milió d’euros per a la fiança. "Com tothom sap, al principi vaig ajudar Dani Alves, sense cap vinculació en cap procés. Aquesta vegada, en una situació diferent de l’anterior, ja que la que la justícia espanyola s’ha pronunciat sobre la condemna, s’especula i s’intenta associar el meu nom i el del meu fill a un tema que ja no ens correspon", assenyala el pare de Neymar.
Crisi reputacional
Notícies relacionadesPer això apel·la a la "responsabilitat" del seu compatriota i afegeix: "Espero que Daniel trobi en la seva família totes les respostes que busca. Per a nosaltres, per a la meva família, aquest tema s’ha acabat". Fonts judicials apunten que el pas enrere dels Neymar es deu a la crisi reputacional que van patir quan es va saber que havien ajudat Alves fa uns mesos.
De fet, Alves esperava una altra vegada l’ajuda de Neymar per poder sortir de la presó en llibertat provisional. Ara, però, sense aquesta opció, el jugador tampoc ha aconseguit aquest dijous el milió d’euros que va imposar l’Audiència de Barcelona dins del termini previst, que acabava aquest migdia, per això dormirà una nit més a Brians 2.
- Els veïns surten de les seves ciutats a comprar roba i productes de la llar
- Els comicis del 2027 Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament
- Medicina La cirurgia plàstica arrasa entre els aspirants MIR
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Cas sota investigació L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Nou Pontífex Parla l'investigador de Tortosa que va dissoldre la secta Sodalicio del Perú: "El papa Lleó XIV va tenir un paper imprescindible"
- Cita internacional el 10J La Sagrada Família de Barcelona convidarà el Papa Lleó XIV pel centenari de Gaudí al juny de 2026
- Febre per Bad Bunny: 10 concerts a Madrid i 2 a Barcelona
- Mor James Foley, el director predilecte de Madonna i responsable de dues pel·lícules de la saga ‘Cincuenta sombras de Grey’
- Negociació PSOE-Junts El Consell de la UE tornarà a debatre sobre l’oficialitat del català el 27 de maig