Prensa Ibérica rellança ‘El Correo de Andalucía’, degà de Sevilla
El mitjà, que celebra els seus 125 anys d’història, estrena nova web i amplia l’oferta informativa, de serveis i oci, després de la seva incorporació al grup líder en el mercat periodístic espanyol.

Quan acaba de complir 125 anys d’existència El Correo de Andalucía estrena a partir d’avui nova web i amplia la seva oferta informativa, de serveis i oci, després de la seva incorporació a Prensa Ibérica, grup líder en el mercat periodístic espanyol del qual també forma part aquest diari.
El degà de la premsa sevillana compta des d’avui amb la plantilla més jove del periodisme andalús. Un equip dirigit per la periodista Isabel Morillo, amb l’objectiu d’explicar Andalusia als andalusos, però també de projectar Andalusia a Espanya, fugint de tòpics i posant en valor l’empenta de la primera comunitat en nombre d’habitants. La nova aposta informativa de Prensa Ibérica dedicarà especial atenció a la política i l’economia, sense oblidar per això la informació de proximitat ni la vinculada amb l’esport, la cultura o la tradició. Seccions com Enfoque, Panorama o La Recogía destaquen en el nou menú d’El Correo de Andalucía.
Notícies relacionadesFormat digital
El Correo de Andalucía és la 24a capçalera d’informació general de Prensa Ibérica i la primera íntegrament en format digital, i per aquest motiu la seva aposta per les noves narratives periodístiques i la comunicació multimèdia seran eix de la seva oferta informativa. Prensa Ibérica edita, a més a més, dos diaris esportius (Sport i Superdeporte), diverses revistes de prestigi (Cuore, Woman o Viajar entre aquestes), així com d’altres de caràcter sectorial i professional. A més, edita 66 Crónicas, dedicades a la informació hiperlocal. Tot això ha situat Prensa Ibérica com el primer grup de comunicació espanyol per audiència, amb 27 milions d’usuaris únics i 592 milions de pàgines vistes el 2023, segons el mesurador Comscore.
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Històries de les Glòries (4) L’escalèxtric viatger de Porcioles
- Transport públic Una entitat llança una aplicació per a informar dels retards de Rodalies a temps real: "Volem convertir les queixes en dades"
- MÚSICA AMB MISSATGE POSITIU El 'revival' dels balcons del clàssic del Dúo Dinámico 'Resistiré'
- Obituari Mor Manuel de la Calva, membre del Dúo Dinámico, als 88 anys
- La Vuelta a Espanya arriba a Catalunya: així és el recorregut de les seves tres etapes transcendentals
- Cost de la vida Tornar a omplir el rebost després de les vacances d’estiu sortirà aquest any un 2,7% més car