Andorra investiga la mort d’un veí de Roda de Berà
L’home, de 41 anys i que estava de turisme a la zona, va aparèixer mort dimecres passat 14 de febrer al riu de la població.
La investigació que porta a terme la policia andorrana des de dimecres passat al matí per mirar d’aclarir les causes de la mort de l’home trobat sense vida al riu d’Arinsal ha determinat que es tractava d’un turista espanyol de 41 anys .
L’home, segons assenyala un comunicat de la policia andorrana estava de turisme a la zona i va aparèixer mort dimecres passat 14 de febrer al riu que travessa la població, situada a 1.450 metres d’altura i dins de la parròquia de la Massana.
Un cadàver al riu
Els serveis d’emergències van rebre l’avís cap a les onze del matí per la presència d’un cadàver al riu Arinsal, a uns 200 metres del telecabina que porta a l’estació d’esquí d’Arinsal. Tots els indicis apuntaven que es tractava d’un turista que s’allotjava en un hotel pròxim, una informació que s’ha confirmat amb l’autòpsia –realitzada dijous al matí– i la comparativa de les empremtes dactilars, segons la policia andorrana, que ha comptat amb col·laboració de la Guàrdia Civil i la Policia Nacional.
¿Crim o accident?
"L’intercanvi de dades ha permès que els investigadors poguessin confirmar la identitat del difunt", ha corroborat la Policia d’Andorra, que continua ara recopilant informació per aclarir les circumstàncies de la mort del veí de Roda de Berà i esbrinar si hi ha indicis criminals o va ser accidental.
- María Laborda, jove prodigi de l’escalada de velocitat: «Escalant soc la nena que jugava al pati de l’escola»
- Chrysalis: la nau espacial dissenyada per portar 1.000 humans a un altre sistema estel·lar
- GUERRA A L’ORIENT MITJÀ Totes les gasolineres d’Espanya hauran de penjar un cartell per publicitar les rebaixes d’impostos del Govern
- Patrimoni artístic Aragó carrega contra els exconsellers que s'oposen al trasllat de les pintures de Sixena: "L'independentisme català somia amb una Catalunya més gran i això sempre és a costa d'Aragó"
- Dret a la mort digna Noelia accedirà a l'eutanàsia de manera imminent després de guanyar una batalla judicial de més de 20 mesos
