Successos
Detingut un dels narcos més buscats de Suècia i que s’amagava a Premià de Dalt

Era un dels delinqüents més buscats de Suècia fins al punt que quan els Mossos d’Esquadra van aconseguir detenir-lo quatre agents de la Policia Nacional sueca es van desplaçar fins a Catalunya per ser presents en el registre del seu domicili. I no era qualsevol, ja que s’amagava en una casa de luxe de Premià de Dalt.
Precisament la investigació va començar al país nòrdic contra el crim organitzat vinculat al tràfic de drogues. El sospitós, de 41 anys, tenia una ordre europea de detenció i entrega sol·licitada per la fiscalia sueca. Davant els indicis que situaven l’acusat a Catalunya, es va avisar els Mossos d’Esquadra que el van localitzar.
Notícies relacionadesEl van detenir el 21 de novembre a Badalona. Els agents catalans, amb quatre compatriotes suecs, van escorcollar l’habitatge de luxe del sospitós a Premià de Dalt i hi van trobar diversos telèfons mòbils, discos durs i material informàtic que estan analitzant els investigadors de la policia sueca, ja que pot contenir dades rellevants per a la causa que se segueix en aquest país. També hi havia 6.500 euros en efectiu.
L’Audiència Nacional va ordenar l’ingrés a la presó del sospitós a l’espera de ser extradit a Suècia. Els Mossos remarquen la importància de la col·laboració internacional per lluitar contra el tràfic de drogues, ja que les bandes organitzades actuen en diversos països i no coneixen fronteres.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"
- PRIMER DE MAIG ¿Per què l'1 de maig és el Dia del Treball?
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se